marekwisniewski0 pisze:
Sama informatyka nie wystarczy ci by zdobyć dobrą pracę. Ja polecam ci jeszcze wybrać kierunek logistyka.
Co za bzdura. Albo trzeba się nastawić na logistykę, albo na informatykę. Przecież to zupełnie różne branże.
marekwisniewski0 pisze:
Zawsze łatwiej będzie ci znaeżć pracę jeśli skończysz więcej kierunków.
Nie liczy się ilość, ale jakość
Ja nie mam skończonych studiów. Zdałem maturę i w czasie tych dłuższych wakacji po maturze wyjechałem do Norwegii. Znajomy mnie namówił, miało być tylko na dwa miesiące, ale zostałem 2,5 roku. Tak więc na studia nie poszedłem. Za granicą zarabiałem nieźle, tak się złożyło, że moja praca była dość lekka, miałem tam sporo czasu gdzie praktycznie nic nie robiłem. I tak z nudów zainteresowałem się programowaniem. Ponad rok czasu programowałem hobbistycznie, praca za granicą się skończyła i wróciłem do Polski. Douczyłem się jeszcze intensywnie programowania na aplikacje mobilne i dzisiaj pracuję jako programista (piszę apki na androida). Na zarobki nie narzekam, praca również zadowalająca. Jak widać, można pracować w IT bez studiów, i to z powodzeniem. Znam też kilka osób po studiach, które maja tylko dyplom, ale umiejętności i wiedza mierne. Dzisiaj skończyć studia to nie problem.
Oczywiście brak studiów nie jest zaletą. Sam się właśnie zastanawiam czy nie zapisać się na studia. Nie obawiam się przedmiotów informatycznych, gorzej będzie np. z matematyką, bo od liceum trochę czasu minęło. Nie mam już motywacji, żeby uczyć się niepotrzebnych rzeczy. Dlatego szukam jakiś studiów typowo kierunkowych (IT, programowanie). Dyplom wyższej uczelni dałby mi szansę na awans. Bardzo fajny kierunek jest na WSB w Chorzowie: